panfukillen!

Alla inlägg under november 2010

Av panfukillen - 22 november 2010 08:11

 

Tja panfuare!

 

Jag ska snart gå till skolan snart vi börjar 9 på måndagar...

Hörde ni Manny ska bygga om baren till en spis som kommer se ut så här..

 

  

Är det snyggt eller jag tycker sådär jag vill jobba i baren men människan kommer inte va där..

Men de är ganska snyggt ändå tycker jag....

Men ska göra mig iordning nu så hejdå i love you så mycke...

                  Hejdå//  

 

Av panfukillen - 21 november 2010 14:36

Tja panfuare!

 

Jag tänkte ha en panda träff här kommer tider och sånt...

 

Ganska litet men på torsdag kl:16:00 serv pandalima plats djungeln...

Snälla alla kom jag vill träffa dom som läser min blogg så kom dit vi kan ta bilder och göra en video kanske så kom...

 

   ´Bye//Jonteholgersson  

Av panfukillen - 21 november 2010 11:08

Tja panfuare!

 

Hej vilket tråkigt väder det är bara mylet ja det är inte vad jag önskar mig direkt...

Iglonn är ju klar jag tog en närmare titt nu på morgonen den blev bra men man måste ha varma kläder på sig annars fryser man....

Jag ser iallafall ut så här:

  

Det är skönt jag fryser inte men jag vill ha en jacka hur får man en sån?

Bara undra för ibland fryser jag det är inte skönt tycker jag...

I omröstningen om Dagens panda eller Veckans panda leder Veckans panda många gillar veckans panda..,..

 Bye//Jonteholgersson

Av panfukillen - 21 november 2010 00:08

 

Tja panfuare!

 

Iglonn är klar i djungeln kommer bilder nu...

 

  

När jag såg den blev jag vad är det sen såg jag att det var iglonn jag bestämmde mig för att gå in¨...

Iglonn såg ut så här titta efter när ni vaknar..

 

              Bye//Jonteholgersson  

Av panfukillen - 20 november 2010 13:03

Tja panfuare!¨

 

Har ni hört anzy är tjej hon men det gör inget hon har inte ljugit hon har bara inte berättat det hon är ändå bäst tycker jag....

Aaaa en dag kvar tills iglonn öppnar hoppas den blir bra Manny skulle härma Carls ritningar men han tänker ändra lite men dét blir en överraskning...

Kan knappt vänta vill se den jag var inte medlem förra vintern så jag har aldrig sett den så jag vill se den nu....

Inatt snöade det här hos oss kommer bilder längre ner men inte så mycke snö iallafall jag gillar inte snö jag föredrar sol....

Är ensam hemma nu jätte skönt mamma,pappa,systern och hennes kompis är i Centrum dom skulle se Amy Diamond min syster älskar henne typ stort fan..

Jag föredrar Eminem med alla sina bra låtar jag tycker Eminem är bäst hihiih han sjunger så bra rappar...

Vet ni min kusin är rappare han heter Whitey Foord som artist namn han är ass bra sök på youtube på det så får ni träffar....

Oj jag börjar skriv långa inlägg hela tiden den har jag al´drig gjort förr undra vad det beror på?

Men det är ju ändå ganska bra istället för att skriv jätte korta hihihi om ni vill träffa mig i panfu så kom till pandalima i djungeln kl:14:00 idag där finns jag hoppas nån  kommer....

Ska titta om jag kan lägga in bilden på snön kanske inte vet inte....

Men att titta min blogg går upp och ner ibland har jag femton besökare på en dag ibland bara tre det minsta jag har haft är en.....

Vad ska man göra för att bli kändis i panfu det är inte så många killar i panfu som bloggar mest tjejer vet inte dom har inte tid att sitta vid datan...

Jag går bara på dans så jag har tid jag har dans på torsdagar en timme sen gör jag inget mer så jag har tid...

Så jag kan blogga mycke medans jag väntar vad jag ska ha dagens panda eller veckans panda så tänkte jag presentera Dagens panda:

  

Jag gratis Lyre6 hon vann dagens panda!

Ja nu har jag inget mer att skriva om bilderna gick inte att ladda upp...

     

Hejdå//  

 

 

Av panfukillen - 19 november 2010 20:17

 

Tja panfuare!

 

Jag sa att jag skulle skriva om jag loggade in hihihi hörde ni Anzy är tjej men det gör inget tycker jag jag sa att hon skulle vara tjej jag hade rätt....

Men nu ser jag på Legend of the sekker det är bra ass bra.....

Ska snart logga in i panfu och ta roliga bilder hihihi eller imorgon man kan ju inte chatta..

Tja Ghost blue här!

 

Hej tänkte klämma in lite här om att jag har en brorsa han heter Blue Bolly den är jätte snäll mot mig Ghost blue tänkte starta en tävling vem som är bästa pandan för veckan eller dagen ni bestämmer kommer ha en omröstning om det..

Så rösta då på det ni tycker rösta,rösta och rösta...

Bye//Ghost blue

 

Det var Ghost blue så ni hörde så tänkte han starta en tävling så rösta på kommer ni ihåg min bloggmail panfukillen@hotmail.se...

Så skicka in grejer hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 19 november 2010 16:19

Hej panfuare!¨

 

Det är jag som skriver om det är röd text om det är grön så är det Ghost blue så ni vet...

Men nu är det fredag och jag ser på tv varje fredag hela kvällen..

 

Min tv lista:

 

Kl:20:00 är det Legend of the sekker det är bra men alla program är på 6an så ni vet........

 

Kl:21:00 är det Stargate universe det är bra tycker jag...

 

Sen kl:22:00 är det Spartacus det rekomenderar jag till ni som gillar späning och fajt och gladiatorer...

 

Men nu sitter jag vid datan och syran vid tven.....

Men jag föredrar attt både sitta vid datan och tven hihiih...

Pappa kommer snart hem från jobbet och han ska laga mat jag är hungrig börjar iallafall..

Efter maten ska jag se på tve hela kvällen kanske lite data får se hur det blir..

Men då bloggar jag förstås så ni vet...

Jag ser på tve i sovrummet och mamma och pappa och syster ser i vardagsrummet.......

Ska logga in i panfu nu men hejdå//Längtar till på söndag hihiih

 

 

Av panfukillen - 19 november 2010 14:24

Tja panfuare!


Hej igår träffade jag ella hon kom till min koja jag sa att hon skulle komma på twitter..

Äntligen fredag visst är det skönt tycker jag anmäl er till min bloggstaffet anmäl er nu i en komentar.

Så väljer jag den bästa bloggen man vinner den här:

  

Fin va sån får man på panfu också så får man göra en film med mig kul va...

Så får man vara med på bilder och sånt ock kanske vara med i en header beror på hur bra blogg.

Har ni sett Jims värld det är så roligt tycker jag helt galet program..

Snart börjar Smallville skit spännande tycker jag och bra program anmäl er...

                       Hejdå//  

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards