panfukillen!

Alla inlägg under mars 2011

Av panfukillen - 31 mars 2011 14:14

Hej!



På anzys tävlin gi hennes blogg om kläder till icke gp.

Så av dom som gick vidare av dom tyckte jag om den här.

  

Jag tycker om den här jätte mycke röstade på gogogo123.

Det ee inet kul att bli retad och att ingen vill prata med en.

Jag vet.

I början när jag skaffade panfu blev jag retad ganska ofta av vissa gp.

Dte tykte jag inte om.

Jag röstade på han.

Hejdå!

Jonte

Av panfukillen - 30 mars 2011 14:23

Hej!


Fick en fråga från coolapandan.

Han fråga vad min panfu-mail ee.

Min panfu-mail man kan skicka grejer till ee panfukillen@hotmail.se där kan ni kontakta mig.

Några undrade okså varför jag inte skrivit på ett tag.

Det ee så att jag har väldigt mycke läxor och prov dom här veckorna.

Så ni vet:)

Vi ses!

Jonte


Av panfukillen - 25 mars 2011 15:23

Tja!



Jag var med i morys header tävling här kommer mitt bidrag!

 

Det va den.

Vi ses!

Jonte

Av panfukillen - 25 mars 2011 12:42

Tja!


Nu har jag fixat vad tycker ni?

´Jag blev nöjd!

Men den här ska jag bara ha under helgen för imorrn ee det Earth Hour då ska man släcka alla som går på ström i hela huset undre en timme 20:30 till 21:30.

Ska ni släcka?

Vi brukar släcka och bara ha nåra stearin ljus tännda.

Har ni sett i panfu det har kommit blommor och svampar och fåglar.

Och så får man kasta hjärtan.

Det ee kul man ska kasta på Paul och Prof.Bookworn idag dom blev jätte glada.

Paul skulle ge sitt hjärta till Troy.

Idag ee det Gp dag också.

Hinner ej skrivamer.

Bye jonte

Av panfukillen - 23 mars 2011 07:29

Hej!


Tills på lördag komemr bloggen va på underhållnign ska fixa massor av grejer.

Så kommer inet skriva ska bara fixa.

Men vi ses!

Jonte

Av panfukillen - 21 mars 2011 08:27

Jag, Superluigi och Jonte har gjort en serie om knäppa pandasjukdomar som man ska akta sig för!

__________________________________________________

 

Sjukdommen heter  Bambufrosseri och den får man om man inte har ätit på 24 timmar, den yttrar sig genom att man skriker efter bambu för att få lukta på det men om man inte får det inom 10 sekunder så somnar man....


  

Sjukdommen heter Böniga pruttsjukan och den får man om man har ätit bruna bönor och sedan har hjulat tre gånger efter! Det yttrar sig så att man fjärtar eld! såå... ja, akta er för dem så ni inte blir en hög med pandaaska ^.^

    

Sjukdommen heter Tröttisa de molniusa som är latin och betyder nått som ööhh ja vet inte men man får den sjudommen om man har hoppat upp och ner och sprungit runt som en galen tupp! Sen så blir man jääääättetrött och om ingen ger den personen ett glas juice så blir den till ett litet moln! Och om man är sur samtidigt så blir man till ett åskmoln....


    

Akta er nu för dehär sjukdommarna!!!!

Av panfukillen - 19 mars 2011 15:57

Tja!¨

¨

Alldeles nyss hölls ett toppmöte i frankrike.

Dom har bestämt sig Nato ska anfalla Libyen och ta Gadaffi.

Skulle bara säga det.

Bye

Av panfukillen - 18 mars 2011 13:40

 

Tja!


Hej inatt kl:23:00 beslutade Fn och Nato att införa flyg förbud i Libyen.

Det ee bra!

Gadaffi ee rasande men Snart går Fn och nato in med armeer i Libyen och tar bort Gadaffi.

Det ee bara någar timmar till ingreppet händer.

Igår hotade Gadaffi att angripa privata flygplan och fartyg i havet och att göra en attack mot benghazi igen.

Så här sa han:

Vi krossar er om ni inte flyr. Fly som hundar till Egypten, sa han.

Gaddafi hotade också med att även civila flygplan och fartyg skulle kunna komma att attackeras.

Så sa han därför fatatde Fn beslutet.

Nu har Nato rätt att ingripa med alla medel för att stoppa Gadaffi.

Hejdå//Jonte

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards