panfukillen!

Alla inlägg den 3 november 2010

Av panfukillen - 3 november 2010 10:08

Halloj!

Hej igår på eftermiddagen blev jag avstängd från panfu  från att få chatta själv men jag kan ändå vara inne på den säkra chatten. Men det är i tjugofyra timmar jag kastade vattenballonger på några. Och har ni sett fyrtornet det blixtar jätte mycke och Ella och Max blir försökskaniner läskigt. Undra hur det går för dom hoppas exprimentet funkar som heter telepandi. Och glöm inte bloggstaffeten det är bara en som anmält sig panfustella så anmäl er. Hoppas åtminstone få fem som är med. Snart kommer ju Anzy hem roligt undra hur han   har haft det hoppas bra och skönt.

  


  '

 dålig bild

  


  

Där sitter dom i telepandi!

Hejdå//Jnteholgersson

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards