panfukillen!

Alla inlägg under november 2010

Av panfukillen - 29 november 2010 07:32

 

Tja panfuare!

 

På onsdag är det första december kan knappt vänta´....

Här kommer några choklad kalendrar som finns tror jag tog dom från google...

  

Här kommer en till sen kommer fler juliga bilder är inne på panfu nu och går runt man kan ju inte chatta....

Fler juliga bilder kanske nån bild på en julig panda....

   

Årets julkalender Hotell Gyllene Knorren ihihihi låter roligt....

     

Fina kulor va dom är mycke fina...

  

En bild på mig som en julig panda det är jag nu kommer nog va så ganska länge för det är fint....

Det var alla bilder för nu men kommer kanske mer ikväll jag ska titta på min syrra hon har dans uppvisning..

Jag har det v.50 min dans uppvisning...

Men kl:9:00 börjar skolan så jag har ganska mycke tid måste typ göra mig iordning 8:40 det blir bra....

Men undra vad som finns i strumpan på onsdag i panfu hoppas nåt användbart man kan ha...

Men i överrasknings maskinen den här veckan kommer det här...

  

Som ni ser kommer en liten jultomte till din träkoja titta maskinen varje dag....

Hoppas den blir bra i kojan...

Här kommer en bild på min koja nu jag är ganska nöjd...

  

Jag tycker den är fin men det finns så lite juligt i panfu inte så mycke juliga grejer två par kläder och lite prylar till kojan....

LucasRom1 vet jag inte vem det är han bara va där när jag kom hem till min koja...

Men nu har jag inte så mycke att skriva om men här kommer bilder på dom som vann advents tävlingen på panfubloggen...

  

  

  

  

  

Det var dom som vann advents tävlingen på www.blog.panfu.se alltså panfubloggen...

Och vet ni Lomis2 ska börja blogga med mig lite ganska lite men ändå blogga men vi har en blogg ihop..

Men han ville blogga lite på min också och jag sa ja men jag kommer förstås blogga mest..

På min blogg men vill vinna blogg-staffeten på panfubloggen vill ha den här bloggklubban..

  

Den får man ha en månad sen blir det nästa men det är nu sista etappen och klubban försvinner sen så vill ha den sista etappen..

Men det finns säkert massor av bloggar som är bättre en min men jag gör mitt bästa det är det som räknas.....

Därför hoppas jag att jag vinner men vet nån hur man gör sin panfublogg känd....

Idag har jag haft 3 besökare det är bra tycker jag liksom redan på morgonen kommer säkert fler sen....

Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 28 november 2010 16:48

Tja panfuare!

 

Just nu är jag i sanfranpu i bollyland och har träffat mollymo eppelskrutt emmy_10 och andan von panfu och några till..

En bild..

Hejdå//Jonteholgersson  

Av panfukillen - 28 november 2010 16:00

Tja panfuare!

 

Så här gör man för att länka nån jag har tagit bilder hur man gör...

(Så här gör man)

  

Först klickar man på instälningar så det här kommer upp sen klickar du på länkar då kommer det här upp...

Så sen skriver du i namnet på den som ska länkas sen dens bloggadress på url:typ http://anzylanzy.bloggplatsen.se   sen klickar du här...

  

Alltså skapa länk sen är det klart och länken är skapad...

Hoppas det var till nån hjälp jag kan inte hjälpa mer tyvärr...

 

Men imorgon typ halv fem kan jag blogga igen ska göra en grej innan men bli inte ledsna...

Ska nog logga in i panfu snart...

Hejdå//Jonteholgersson

 

Av panfukillen - 28 november 2010 12:15

Tja panfuare!

 

Har ni sett brasan i iglonn den är najs jag hållde bara på att brinna upp hjälp,hjälp sa jag så kastade dom vatten i brasan och det sloknade..

 

Här kommer en bild...

  

Där brann jag det var inte kul tyckte jag jag fick ligga på sjukhus...

Här en till bild men på julgranen..

  

 

Det var bilden på julgranen...

 

Frågan jag skrev om det var en som frågade hur man gör länkar...

Så här gör du..

Jag kan bara på bloggplatsen...

Så här gör du gå in på instälningar sen går du på menyavdelningar sen skriver du den du vill länga dens bloggadress..

Sen spara inställningar..

Hoppas du fattar jag kan göra ett till inlägg om det sen men visa med bilder det är lättare...

Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 27 november 2010 11:58

Tja panfuare!

 

Hej idag ska jag bo på hotell nu är jag inne på panfu och är i min koja min mamma Stellakatt sover jag ledsen....

 

Så det här blir nog sista och första inlägget idag så ni vet för vi ska inte ha datan med...

 

 Men kommer inte så många inlägg i helgen för imorgon ska vi gratta mina kusiners pappa han fyller år...

 

Men bli inte ledsna snälla men ni kan skriva tilll mig i min chattbox....

 

Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 26 november 2010 20:22

Tja panfuare!

 

Hello hoppas det blir snö i panfu snart kan knappt vänta snälla snöa i panfu...'

Det är mycke snö här hos mig undra hur mycke det kommer va i panfu ska bli najs att se...

Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 26 november 2010 14:35

Tja panfuare!

 

Hej jag har nu 1000 vänner det är jätte kul..

En bild..

  

Titta 1000 vänner hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 26 november 2010 13:38

Tja panfuare!

 

Anzy är klar med min header ska lägga in den nu den blev jätte bra så tack anzy..

Vet ni det är gp dag och leveldag i panfu yeah men jag är ju gp och är på sista leveln level 50 och den sista....

Och nu är det fredag igen det är skönt slappa lite och ta det lungt vi fick sluta 10 minuter tidigare idag i skolan...

Det kanske kommer ett till inlägg sen hoppas det...

Hejdå//Jonteholgersson

 

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards