panfukillen!

Alla inlägg under november 2010

Av panfukillen - 6 november 2010 15:14

Anzy är så snäll ATt hon har gjort grattis videor till dom här personerna MAX OCH MILY Hon eller han är så snäll så att jag nästan börjar gråta

Av panfukillen - 6 november 2010 13:30

Stella vill du vara med och blogga med mig och lomis2 om inte så tar jag bort headern och byter ut den mot bara mig och lomis2 snälla stellla blogga med oss    Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 6 november 2010 13:17

Tja panfuare!


Det var Lomis2 han kommer börja blogga med mig mera senare för han skulle göra nåt idag...Ska logga in på panfu nu i bollywood så ni vet men snart kommer anzy hem jippi längtar efter han...Det var så tomt i hans blogg så har skoen bara skrivit ett eller två inlägg sedans han åkte. Ska bli roligt att se vad för djur han har sett när jag var i sydafrika såg jag fyra lejon giraffer elefanter krokodiler flodhästar ormar bufflar spindlar cebror det här är alltså båda gångerna jag varit där. Ska dit igen snart ska bli kul när det är snö här ska jag dit i february ska bli jätte kul. Ska snart gå och göra nåt i huset får inte sitta hela dan vid datan. Hejdå alla panfuare//Jonteholgersson

Av panfukillen - 6 november 2010 12:48

Tja panfuare!


Nu kommer lomis2 börja blogga med mig kul kanske stella1109 hoppas det för jag har gjort en header till oss alla tre. Ska kanske gå ut snart....


                  Hejdå//Panfukillen

Av panfukillen - 6 november 2010 12:48

jag kommer börja blogga med jonte lite senare bye bye äppelpaj

Av panfukillen - 6 november 2010 00:32

Tja panfuare!


Hej sista inlägget för dagen och första för idag men jag har en fråga vill stella1109 börja blogga med mig och lomis2 vill du  

Hejdå//Panfukillen


Av panfukillen - 5 november 2010 22:35

Tja panfuare!


Ni kommer få mitt lösen jag säger  till när jag vet när jag ska ge det lomis2 och stella1109 hoppas båda vill blogga med mig hejdå//Panfukillen

Av panfukillen - 5 november 2010 21:51

Tja panfuare!


Jag har bestämt mig vill både lomis2 och stella1109 börja blogga med mig så får ni det båda men ni får bestämma.


      Hejdå//Panfukillen

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards