panfukillen!

Alla inlägg under november 2010

Av panfukillen - 25 november 2010 20:07

Tja panfuare!

 

Såg ni min blogg är värd 1599 kr det är jätte bra visste inte det men nu vet jag yeah...

Anzy är jätte snäll hon ska göra en header åt mig och vissade hur man gör på hypercam hon är jätte snäll så anzy är veckans kompis...

Men om ni vill träffa mig så skriv i en komentar eller i chattboxen men om man vill träffa mig så måste det vara minst en timme efter man skriver till mig...

Annars hinner inte jag se när vi ska träffas så skriv typ om en timme och vart vi ska träffas....

Ville byta lite färg blir så trist med en färg tycker inte ni det så jag byter lite...

             Hejdå//´Jonteholgersson

Av panfukillen - 25 november 2010 14:52

Tja panfuare!

 

Ett grattis till Lyre6 kommer nu..

Så det var en bild nu kommer en video till lyre..

 

Det var den videon grattis lyre..

Det blir ingen träff sen ska va med en kompis...

Bye//Jonteholgersson

   

Av panfukillen - 25 november 2010 14:14

 

Tja panfuare!'

 

Vet ni idag funkar level maskinen och jag kom till level 50 där man får en jätte fin koja jippi..Det är sista level man kan ha yeah..

 

Men tycker ni att jag ska fixa en vanlig mixpod eller ha den jag har nu som en iphone men skriver mer sen kom ihåg träffen tid:kl:16:00 dag:idag serv:pandalima plats:djungeln så kom..

 Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 24 november 2010 16:32

Tja panfuare!

 

Kommer kanske ett pris till nån snart som fyller år den 9 January men jag är inte hemma då så hon får den kanske en månad och några dar innan.....

 

Men det blir nån dag så håll utskik på min blogg efter grattiset till hon som fyller år då men jag säger inte vem men den själv vet säkert...

 

Men ska nog se på tve nu men bye//Jonteholgersson

Av panfukillen - 24 november 2010 14:33

Tja panfuare!

 

Har ni sett lili hon är i iglonn så var det får i panfu jag blev jätte förundrad men jag blev ett får jag med...

Här kommer en bild..

Jag är press panda jag har press kort kamera och sånt jag kommer in överallt med mitt press kort så ska nog komma in på alla platser i panfu..

Vet ni jag kanske får va gp i en månad till ska bli kul älskar att vara gp hiihhi vill ha fina kläder och sånt men man är fin annars också utan gp...

Man kan köpa i sms butiken som lomis2 gjorde...

Det kostar bara 20 kr i sms butiken och man kan köpa möbler där också....

          Bye//Jonteholgersson

  

Av panfukillen - 23 november 2010 15:07

Tja panfuare!

 

Hej är hemma nu det är så dåligt väder ute snö storm här jag har anmält mig till panfu bloggens blogg-staffet där man kan vinna den här..'

(Här är den)

  

En blogg klubba visst är den fin vill ha den så gärna men du måste man ha en bra blogg jag vet inte om min är bra vad tycker ni?

Men jag gör mitt bästa jag kan och jag älskar min blogg för jag skriver ganska mycke i den...

Så hoppas jag vinner annars får ag jobba på min blogg till nästa år och hoppas på att vinna då..

Men kommer säkert inte vinna men man får hoppas jag är ju ganska ny i blogg branchen startade den förra månaden...

Men snart ska jag träffa Ella i panfu kommer svimma när jag ser henne men nu ser jag på smallville igen som vanligt....

Ska kankse filma när ella kommer dit eller ska det tror jag hoppas att det inte är många där...

Vet ni när ni fyller år kan ni skriva i en komentar så jag kan göra en film till er och lägga in på youtube så skriv vilken dag ni fyller år...

Har inte så mycke mer att skriva om så..

Bye//Jonteholgersson

 

 

Av panfukillen - 22 november 2010 20:01

Tja panfuare!

 

Hej aa nu sitter jag hemma och ser på ung och bortskämd det är första gången jag ser på det det är bra...

Dom är verkligen lata hihihi dom behöver verkligen hjälp...

Det här är det sista inlägget för dagen tror jag eller vet det aa men skicka in grejer till mig panfukillen@hotmail.se  skicka in grejer allt möjligt...

Har ni glömt blogg staffeten hoppas inte det anmäl er genom attt skriva i en komentar...

Och så har jag panda träff dag:Torsdag

                                       Serv:Pandalima

                                       Tid:kl:16:00

                                      plats:Djungeln

Kom alla som läser snälla...

Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 22 november 2010 15:01

Tja panfuare!

 

Har kommit hem för ganska länge sen orkar inte skriva så mycke nu  så bye//Jonteholgersson

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards