panfukillen!

Alla inlägg under december 2010

Av panfukillen - 30 december 2010 11:03

Tja panfuare!

´

Hej hörde ni att anzy ska ha bröllop med Newkidz hoppas dom får ett trevlig bröllop jag kommer..

Här kommer deras inbjudan:

  

Så kom dit..

Hejdå//Jonte

 

Av panfukillen - 29 december 2010 13:34

Tja panfuare!

 

På fredag är det Nyårsafton då kommer min mormor och morfar hit det ska bli kul så får man smälla raketer det är fint att titta på tycker jag..

Brukar ni smälla raketer?

Det är olika i vissa familjer vissa smäller visa tycker inte om dom...

Alla är olika om alla skulle vara samma vilken värld skulle vi få då...

Visst är det syns om alla ute i världen som inte nåt hem vi måste göra nåt världen måste agera..

Samma sak men regn-skogar och tigrar,pandor det finns inte många kvar vi måste stopa utplåningen av allt det...

Och klimat förändringen vi släpper ut jätte mycke avgaser det är inte bra vi vill väl inte ha global-uppvärming..

Det är det kommer smuts i atmosfären så att sol-strålarna kommer in men inet kommer ut så att det blir jätte varmt..

Glasierena smällter vatten nivån blir högre och sånt..

Vi måste agera...

Jag kommer skriva sånna här inlägg ibland ¨så läs det handlar om våra barns framtid..

Hejdå//Jonteholgersson

 

 

Av panfukillen - 29 december 2010 09:34

Tja panfuare!

 

Many är i staden man ska hjälpa han hitta raketer dom är utspridda men man ser dom genom att gå till olika platser i panfu en finns på slottsgården...

Så är Kamaria i djungel grottan hon kan spå en men man måste hämta lite grejer först..

En bild!

  

Hos Kamaria..

  

Det var hos Many i staden gå dit när man samlat raketerna får man en sotar panda...'

Och en speciel panda fyller år idag gissa vem det är det är Anzy..

Grattis Anzy,Grattis,Grattis Anzy önskar hela panfu...

Jag har gjort ett bild-spel till henne här kommer det..

 

 

Så titta..

  

Så gratis anzy

hejdå//JOnte

Av panfukillen - 28 december 2010 16:54

Tja panfuare!

 

Jag har gjort en testpanda som anzy har gjort..

Här kommer lösen och sånt..

Användarnamn:Testjonte

Lösen:testpandan

Det kommer visas i sidomenyn sen men det blir sen...

Hejdå//Jonteponte

Av panfukillen - 27 december 2010 08:17

 

Tja panfuare!

 

The sims 3 Destination världen är jätte roligt man kan göra källare och sånt jag gjorde min egen familj den blev bra...

Pappan är i Frankrike på sims för man kan resa i den det är roligt men det kostar mycke....

Men tror att det kommer bilder sen...

Skriver inte om panfu just nu för jag har inget att skriva om från panfu...

Men jag skriver sen igen..

Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 25 december 2010 09:38

Tja panfuare!

 

Igår va det julafton det var jätte kul jag ville inte blogga då för vi hade gäster och jag hade inte tid...

 

Det jag fick kommer här:

The sims3 destination världen expansions paket...

Tre present kort på elgiganten jag ska köpa det senaste photoshop för present kortetblev sammanlagt tusen kr...

Varma inneskor...

En spel grej kommer inte ihåg vad det heter...

Och mer men vill inte skriva allt..

Men ska nog till panfu nu...

Hejdå//Jonte

Av panfukillen - 23 december 2010 08:32

Tjaba!

 

Idag mår jag jätte dåligt jag har ont i huvudet,halsen och magen...

Så kommer inte skriva mycke så ni vet varför jag inte skriver...

Hejdå//En dålig jonte

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards