panfukillen!

Alla inlägg under oktober 2010

Av panfukillen - 31 oktober 2010 13:43

Hej panfuare!

Har precis varit inne på panfu hela dagen faktiskt har träffat mitt barn Sally som är jätte gulig och snäll och fått en ny bästis som heter Skatelukas. 

Hejdå bloggen/Panfukillen vän med Anzy som är bäst www.anzylanzy.bloggplatsen.se.

Av panfukillen - 29 oktober 2010 14:21

Hej panfuare!

Idag är det guldpandadag i panfu och level dag kul men jag är ju guldpanda annars också men jag har inte alla levlarna så det är kul. Vet ni jag träffade Anzy nyss han gjorde en berättelse om mig och han si bli inte förvånade om ni ser mig på hans blogg www.anzylanzy.bloggplatsen.se. Det var inlägget för den här gången hejdå/Panfukillen


Av panfukillen - 29 oktober 2010 07:14

Hej panfuare!

Har ni sett balsalen det är ganska läskigt där tycker jag och fint men vi kanske ses senare nu kommer några bilder.


Här är balsalen läskigt da eller ganska läskigt tycker jag.

Det här är också balsalen.

Det var bilderna för den här gången Hejdå//Panfukillen

Av panfukillen - 27 oktober 2010 14:58

Tja panfuare!

Tja jag träffade Anzy nyss han gillade min blogg sa han det var kul ni får bevis längre ner. Anzy äger tycker jag så har jag änmält mig till blogg-staffet 3 i panfu hoppas jag vinner snälla rösta på mig. Ska snart hämta min syrra i skolan om typ en timme så ni vet. Skulle vi kunna träffas i panfu imorgon klockan 16:00 i Bollywood. Nu kommer bilderna!


  

Det här är i Anzys koja den är snygg där är beviset Jontes blogg äger!!!

  

Här vinkar Anzy till min blogg visst är han läskig.

  

Nu säger Anzy en grej om hans koja.

Det var bilderna för den här gången kanske kommer fler sen.

                                Hejdå//Panfukillen


Av panfukillen - 26 oktober 2010 19:55

Tja panfuare!

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från slottsgården där alla står och väntar på Bonez. Och så är Carl Carluso där och man får spela sten, sax påse med honom om man vinner så får man en hallowen pryl den ser ut så här.


Den får man i sin träkoja den blir ganska snygg.

Sen får man spela fler gånger man då vinner man inget jag vann alla gångerna jippi.


  

Det här är slottsgården det var många pandor som väntade på Bonez.


  

   Här kommer en till bild men den här tog jag ett tag efter den första ni ser Carl där uppe på bildern.


En till bild jag tog fem bilder men på slottsgården men jag lägger bara ut fyra.


Det var sista bildern för idag kommer säkert inget mer inlägg heller så hejdå panfu/Panfukillen

Av panfukillen - 26 oktober 2010 15:26

Hej panfuare!

Bilder från hårsallongen!


    

Hejdå/Panfukillen

Av panfukillen - 25 oktober 2010 16:45

Hej panfuare!

Här kommer lite bilder från lomis2s träkoja vi hade disco.




 

Jag och lomis!

 

Jag och fliso.

              


Det var bilderna hejdå/Panfukillen/Jonteholgerss

Av panfukillen - 21 oktober 2010 16:25

Tja panfuare!

Tja nu sitter jag här hemma och ser på Simpsons jag ser det varje dag. Nu har jag haft bloggen i några dagar och jag kommer nog fortsätta ett bra tag till. Tycker ni att jag ska byta header ja eller nej skriv i en komentar då ja eller nej. Kl:17:00 ska jag gå på en panda träff i panfu i pandalima vid kiosken ska bli kul tycker jag att träffa många pandor hoppas många kommer. Om en kvart är träffen då kommer många bloggpandor anzy kommer. Jag kommer ta många bilder så ni kommer vara med om ni går dit.

Synns sen/Jonteholgersson


Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards