panfukillen!

Alla inlägg under november 2010

Av panfukillen - 19 november 2010 13:47

Tja panfuare!


Jag har skaffat blogg email den är panfukillen@hotmail.se skicka gärna in allt möjligt täkningar och sånt så kommer det med i bloggen så skicka in...


   Hejdå//Panfukillen jonteholgersson

Av panfukillen - 18 november 2010 16:37

Tja panfuare!'

Blixtenpanda kan vi göra om videon nu eller inte så komentera tid och sånt nåt blev fel sorry...

  Bye//Jonteholgersson

Av panfukillen - 18 november 2010 14:32

Tja!


Det är jonteholgerssons djur ghost blue jag tänkte skriva ett inlägg för att ni får veta lite om mig....Men ni kommer inte få veta mycke knappt nånting för jag tänker inte berätta men kanske berättar senare...kommer en bild på mig


  


Så ser jag ut hihiihih med den stilen kan bli vilken färg som helst vad tycker ni??


Jonteholgersson!

Tja panfuare!


Det var ghost blue kommer skriva inlägg mellan varven mn inte så ofta iallafall....

Har varit inne i panfu nu längtar till iglon är klar ska bli kul att se hur den kommer se ut hoppas fin...Tror det hihihiih...

Tänkte ha en tävling på min blogg så här kommer några frågor men för att vara med så svara í en komentar skriv 1,2,3 också vidare...

Kommer bilder längre ner vet ni i february ska jag till Zambia,Zimbave och Sydafrika som ligger där pillarna är...


 

Så ganska liten bild men får duga hittad ingen annan bra  

Ska bli jätte kul vill åka nu...

Men nu ser jag på Smallville ser det varj dag det är bra tycker jag idag i skolan hade vi idrott på slutet av dan det var skönt..

Det här är nog längsta inlägget hittils men det tog ett tag...


Här kommer bilder!

 

  

Vi gör clown smajlis......

  

Jag säger yeah....

  

  Jag säger hej bloggen med några andra.....

   Det här spelet tycker jag är jätte bra vad tycker ni?


Hejdå/Ghost blue och jonteholgersson

Av panfukillen - 17 november 2010 17:52

Tja panfuare!


Har ni sett panfu det flyter isflak i simbasängen hihiih roligt snart vinter i panfu...också på söndag är det party i iglon Manny byger...


Så här kommer lite bilder och jag såg lyre6 hon sov hiihihih xD.


  

Jag blev vad är det??Sen sa en panda ttill mig att det var is hihihiih xD

  

En lite gammal bild på panfu_max hihiih....

Fyverkirier vid vulkanen hihiih

När jag gick till vulkanen var den helt svart undra vad som hände...

Min julkoja hahahaha ganska fin va hejdå/Jonteholgersson

        

Av panfukillen - 7 november 2010 13:05

Tja panfuare!


Hej har precis träffat Anzy i panfu jippi han hade haft en bra semester sa han hade sett en flodhäst med ett stort hål i blä... '


Kommer en bild.....TVÅ

  

  

Det var bilderna på anzy hejdå panfuare/Jonteholgersson


Av panfukillen - 7 november 2010 12:31

Tja panfuare!


Hej Anzy har kommit hem nu jippi hipp hipp hurra för Anzy äntligen kommer han hem. Hoppas han haft en bra semester.....


                           Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 6 november 2010 18:39

Tja panfuare!


Här kommer en interju med Pomis..


Vad gillar du mest?


Svar:Spela panfu,handboll,simma,va med kompisar och lyssna på musik


Vem har du som bästis på panfu?


Svar:Lomise


Är du inne ofta på panfu?


Svar:Typ varje dag


Vilken level är du i?


Svar:Level 50


Vad heter din blogg?


Lillepomis.blogg.se


Bild på Pomis och mig...

  






Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 6 november 2010 15:36

Tja panfuare!


Här kommer en video jag är med i på youtube som anzy har gjort den blev bra anzy är bäst men nu....Kommer youtube klippet.....

&hl=sv_SE&fs=1&">

Kom visst tre kan inte göra nåt hejdå//Jonteholgersson


Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards