panfukillen!

Alla inlägg under januari 2011

Av panfukillen - 31 januari 2011 16:05

Tja!¨

 

Har ni hört om delfinen Oscar som ska komma till panfu..

Han behöver tydligen hjälp av oss pandor..

Undra när han kommer det mesta kommer i mitten av February..

Då när ja ee utomlans så när jag kommer hem så har mycke förändrats kanske..

Men kanske avslöjar vinnaren av blogg staffeten idag..

Vet ej..

Hejdå//Jonte

Av panfukillen - 31 januari 2011 08:15

Hej på er Pandor,

följde ni också degspåret igår? Jag hade gåshud över hela kroppen när jag fick se vart degklumparna ledde…till Paul the Kids rum! :shock: Åh nej har någon gjort honom något? tänkte jag oroat och beväpnade mig med en stekpanna…man vet ju aldrig eller? Väääldigt långsamt öppnade jag och Max dörren och kikade in….och vad såg vi? Paul the Kid som sträckte ut sina armar efter pannkakor i sömnen:

 

SCREENSHOT

Det var alltså Paul the Kid som flyttade pannkakskiosken!  Vilken grej! Den lille är ju jättesöt men han har en räv bakom Pandaörat! Tänk bara på hur snabbt hans hemlighetsfulla krafter har vuxit! Först var det bara några små godisbitar som han lyckades flytta på, sen pannkakskiosken och nu drar han åt sig hela kiosken inklusive Troy! :shock:

Vad kommer härnäst? Kommer han dra åt sig en trädkoja? :lol:

:shock: Trädkoja? Eh, jag måste dra! Jag kom precis på att jag inte ätit upp pannkakshögen som jag fick i belöning av Troy igår.  [SVÄLJ] Jag vill inte att han drar upp mitt träd med rötterna för att komma åt mina pannkakor. :???:

Jag åt alla mina till middag igår! :mrgreen: Men sen hade jag ont i magen hela natten. :???: Förresten har jag något roligt att berätta avslutningsvis: en Delfin är på väg till Panfu för att ge oss lite surftips – för internet såklart. ;) Han har också några knepiga uppgifter. Den här veckan står Panfu verkligen för säkert uppförande på internet. Men vi berättar mer om det i morgon när vi pratat med delfinen.

Håll höjd
Ella och Max

Min träkoja får han inte ta då blir jag arg på han..

Jga ska nog äta pannkakorna man fick av tror igår,.

Gott med lite socker och sylt..

Men pandor va berätta om nån knackar på dörren det kanske är Paul tänk om krucio kommer tillbaka..

Ohh jag kan inte säga Krucio utan att rysa..

Om han kommer tillbaka måste vi stoppa han  

hEJDÅ//jONTE

 
Av panfukillen - 30 januari 2011 17:36

Hej!

 

Det va två bloggar som ville jag skulle tipsa dom så i detta inlägg tipsar jag..

´Nu kommer dom:

Morys: www.morys.bloggplatsen.se

Emilio10:www.lospandas.bloggplatsen.se

Titta in dom..

Men ska jag tipsa just din blogg komentera för det är inte många som komenterar längre meen meen..

Men oj komme rinte på nåt mer..

Hejdå//´Jonte

 

 

Av panfukillen - 30 januari 2011 10:36

Hejsan!

 

Nu har Troys kiosk flyttat sig igen..

Titat på bilderna..

  

En bild från med anzy först!

  

Titta paul visst ser han läskig ut:

                 

              

Men nu är han tillbaks i staden bra..

Nu ska jag äta pannkakor..

Hejdå//Jonte

Av panfukillen - 29 januari 2011 20:51

Tjoho!

 

Rekord,rekord,rekord,rekord,rekord..¨

Ja,som rubriken säger..

Rekord..

I vet ni vad???

Läsare idag har jag haft jätte månag läsare jippie..

Idag har jag haft 46 läsare rekord på den här bloggen jippie..

Jag ee jätte glad..

  

Tack alla som läser min blogg jag tackar med hela hjärtat..

Ha en trevlig kväll!

Mvph Jonte

Av panfukillen - 28 januari 2011 15:10

Nu ska jag presentera dom som gick vidare i staffeten det ¨var inte lätt att välja..

Nu kommer dom:

Pomis:Med bloggen www.lillepomis.blogg.se

 

Chloes:Med bloggen www.panfuchloes.bloggplatsen.se

 

Emlio10:Med blogg www.lospandas.bloggplatsen.se

 

 

Sanna9:Med bloggen www.sanna9.bloggplatsen.se

 

Morys:Med bloggen www.morys.bloggplatsen.se

 

Sh12:Med bloggen www.panfush.blogg.se

 

 

Dom kan ni välja mellan rösta här undre ni får rösta hur många gånger man vill och man får rösta på sig själv..

 

Omröstningen Vem ska vinna staffeten? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa snabba enkäter!


Hejdå//Jonte

Av panfukillen - 28 januari 2011 14:02

Hejsan!

 

Nu har jag kommit hem..

Vet ni vad det är för dag idag det är Guldpandadag och Leveldag..

Det va ju ett tag sen det var förra gången..

Och idag har kiosken flyttat igen till slottsgården han ni märkt en sak..

Den flyttas närmare Paul hela tiden tänk om det är han som går upp på nättera och äter pannkakor och flyttar kiosken..

Inatt ska Troy försöka hålla sig vaken..

Hoppas han fångar skurken inatt..

Har inte haft tid att göra så långa inlägg men nu kommer lite längre för jag har liksom inte tid med läxor och sånt..

Men nu finns jag i panfu ett tag..

Vi ses!

Mvph Jonte

Av panfukillen - 28 januari 2011 11:24

Nu har jag lunch rast i skolan gick hem då ett tag så kan inte skriva så mycke..

Men idag kommer dom som går vidare i staffeten..

Det var verkligen svårt att välja..

Men nu tror jag jag vet..

Ni som inte kom med bli inte lesna plz för ni kanske vinner nästa ettap..

Jag visar blogg klubban man får sen..

Men skriver när jag kommer hem sen jag slutar halv två då kommer jag..

Ska göra klubban nu..

Hejdå//Jonte

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards