panfukillen!

Alla inlägg den 22 november 2010

Av panfukillen - 22 november 2010 20:01

Tja panfuare!

 

Hej aa nu sitter jag hemma och ser på ung och bortskämd det är första gången jag ser på det det är bra...

Dom är verkligen lata hihihi dom behöver verkligen hjälp...

Det här är det sista inlägget för dagen tror jag eller vet det aa men skicka in grejer till mig panfukillen@hotmail.se  skicka in grejer allt möjligt...

Har ni glömt blogg staffeten hoppas inte det anmäl er genom attt skriva i en komentar...

Och så har jag panda träff dag:Torsdag

                                       Serv:Pandalima

                                       Tid:kl:16:00

                                      plats:Djungeln

Kom alla som läser snälla...

Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 22 november 2010 15:01

Tja panfuare!

 

Har kommit hem för ganska länge sen orkar inte skriva så mycke nu  så bye//Jonteholgersson

Av panfukillen - 22 november 2010 08:11

 

Tja panfuare!

 

Jag ska snart gå till skolan snart vi börjar 9 på måndagar...

Hörde ni Manny ska bygga om baren till en spis som kommer se ut så här..

 

  

Är det snyggt eller jag tycker sådär jag vill jobba i baren men människan kommer inte va där..

Men de är ganska snyggt ändå tycker jag....

Men ska göra mig iordning nu så hejdå i love you så mycke...

                  Hejdå//  

 

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards