panfukillen!

Alla inlägg den 29 november 2010

Av panfukillen - 29 november 2010 16:24

Tja panfuare!!

 

Om man inte har en blogg kan  man göra en jätte fin bild men man har störst chans att vinna om man har blogg om man gör bild..

Skicka den till panfukillen@hotmail.se

Bye///Jonteholgersson

Av panfukillen - 29 november 2010 16:03

Tja panfuare!

 

Hej har ni anmält er till tävlingen???

Om inte anmäl er om ni inte har det men bloggen måste handla om panfu annars får den inte va med...

Men titta här...

  

Hejdå//Jonteholgersson 

Av panfukillen - 29 november 2010 14:47

Tja panfuare!

 

Hej det går uppåt med besökare jag får fler och fler massor med nya det är kul fortsätt läsa min blogg...

 

Ibland kommer överaskningar...

 

Vet ni jag tänkte ha en tävling en blogg-staffet så anmäl er i en komentar ni har till på torsdag på er på eftermiddagen på torsdag..

Då kan ni inte anmäla er mer för då ska jag titta allas bloggar och säga vem som vann första staffen...

Men det är ju fyra etapper i en staffet så den som vinner får ha pinnen en vecka sen nästa vecka börjar vi om...

Hejdå//Jonteholgersson

 

Av panfukillen - 29 november 2010 14:17

Tja panfuare!

 

Har fått två nya vänner här kommer bilder på dom..

  

Det var en bild här kommer en tilll.

  

Det var det kommer kanske ett till inlägg sen...

Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 29 november 2010 07:32

 

Tja panfuare!

 

På onsdag är det första december kan knappt vänta´....

Här kommer några choklad kalendrar som finns tror jag tog dom från google...

  

Här kommer en till sen kommer fler juliga bilder är inne på panfu nu och går runt man kan ju inte chatta....

Fler juliga bilder kanske nån bild på en julig panda....

   

Årets julkalender Hotell Gyllene Knorren ihihihi låter roligt....

     

Fina kulor va dom är mycke fina...

  

En bild på mig som en julig panda det är jag nu kommer nog va så ganska länge för det är fint....

Det var alla bilder för nu men kommer kanske mer ikväll jag ska titta på min syrra hon har dans uppvisning..

Jag har det v.50 min dans uppvisning...

Men kl:9:00 börjar skolan så jag har ganska mycke tid måste typ göra mig iordning 8:40 det blir bra....

Men undra vad som finns i strumpan på onsdag i panfu hoppas nåt användbart man kan ha...

Men i överrasknings maskinen den här veckan kommer det här...

  

Som ni ser kommer en liten jultomte till din träkoja titta maskinen varje dag....

Hoppas den blir bra i kojan...

Här kommer en bild på min koja nu jag är ganska nöjd...

  

Jag tycker den är fin men det finns så lite juligt i panfu inte så mycke juliga grejer två par kläder och lite prylar till kojan....

LucasRom1 vet jag inte vem det är han bara va där när jag kom hem till min koja...

Men nu har jag inte så mycke att skriva om men här kommer bilder på dom som vann advents tävlingen på panfubloggen...

  

  

  

  

  

Det var dom som vann advents tävlingen på www.blog.panfu.se alltså panfubloggen...

Och vet ni Lomis2 ska börja blogga med mig lite ganska lite men ändå blogga men vi har en blogg ihop..

Men han ville blogga lite på min också och jag sa ja men jag kommer förstås blogga mest..

På min blogg men vill vinna blogg-staffeten på panfubloggen vill ha den här bloggklubban..

  

Den får man ha en månad sen blir det nästa men det är nu sista etappen och klubban försvinner sen så vill ha den sista etappen..

Men det finns säkert massor av bloggar som är bättre en min men jag gör mitt bästa det är det som räknas.....

Därför hoppas jag att jag vinner men vet nån hur man gör sin panfublogg känd....

Idag har jag haft 3 besökare det är bra tycker jag liksom redan på morgonen kommer säkert fler sen....

Hejdå//Jonteholgersson

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards