panfukillen!

Alla inlägg den 1 november 2010

Av panfukillen - 1 november 2010 17:28

Hej panfuare!

De här veckan i överraskning maskinen kommer soliga blommor här kommer bild.   

Undra vad det är för blommor ska bli roligt att se tycker jag. Jag är just nu inloggad i pandaland och är i  min koja hoppas nån kommer. Snart kommer ju anzy hem roligt på söndag ska jag och anzy kanske görab en berättelse men hejdå/Panfukillen jonteholgersson på panfu


Av panfukillen - 1 november 2010 09:37

Hej panfuare!

Många undrar hur man tar kort på panfu jag tänkte inte skriva det för anzy har skrivit det i sin blogg www.anzylanzy.bloggplatsen.se. Men här kommer en bild på mig och stella. Stella är jätte snäll hon sa att jag var hennes bästis på panfu.  

  

Här är jag och stella men stella ser man inte helt så titta på den andra bilden.

  

Det var dom bilderna men kommer säkert nån till senare. Gillar ni min blogg vad ska förbättras akriv gärna det i en komentar. Hejdå panfuare/Panfukillen


Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards