panfukillen!

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

knäppa pandasjukdomar!

Av panfukillen - 21 mars 2011 08:27

Jag, Superluigi och Jonte har gjort en serie om knäppa pandasjukdomar som man ska akta sig för!

__________________________________________________

 

Sjukdommen heter  Bambufrosseri och den får man om man inte har ätit på 24 timmar, den yttrar sig genom att man skriker efter bambu för att få lukta på det men om man inte får det inom 10 sekunder så somnar man....


  

Sjukdommen heter Böniga pruttsjukan och den får man om man har ätit bruna bönor och sedan har hjulat tre gånger efter! Det yttrar sig så att man fjärtar eld! såå... ja, akta er för dem så ni inte blir en hög med pandaaska ^.^

    

Sjukdommen heter Tröttisa de molniusa som är latin och betyder nått som ööhh ja vet inte men man får den sjudommen om man har hoppat upp och ner och sprungit runt som en galen tupp! Sen så blir man jääääättetrött och om ingen ger den personen ett glas juice så blir den till ett litet moln! Och om man är sur samtidigt så blir man till ett åskmoln....


    

Akta er nu för dehär sjukdommarna!!!!

 
 
Anzy

Anzy

21 mars 2011 17:11

Jag slutar/kanske inte för att det är tråkit med panfu utan att jag har fullföljt mitt uppdrag som jag hade... jag kanske ändrar mej

http://anzylanzy.bloggplatsen.se

panfukillen

22 mars 2011 07:55

bra att du ändrade dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av panfukillen - 1 oktober 2011 15:11

Tjo!   Kommer ni ihåg att jag hade en testblogg som man fick blogga i om man inte hade en egen. Den nån raderade:S Jag har gjort en ny på bloggplatsen.se:) Användarnamn:panfustestblogg Lösen:8k6ecz8ks8   Så där kan ni blogga om ni int...

Av panfukillen - 1 oktober 2011 14:27

Här kommer lite bilder som väcker gamal minnen:                                                                                                                                   Börja...

Av panfukillen - 15 augusti 2011 17:42

Tja panfuare!       Idag träffade jag massa vänner som jag inte sett på riktigt länge.   Fgdfgg skulle gå så hon kunde je vara med.   Sen ville jag åka till Norra björkdalen så lyre skjutsade mej:) Ha det bra alla. Eran jOnte ...

Av panfukillen - 26 juni 2011 12:51

Hej!¨   Idag träffade jag lyre.. Bild:   Och för ett tag sen träffade jag Mollymo det var jätte länge sen.   Bye//Jonte ...

Av panfukillen - 31 maj 2011 14:49

Hej!  Senare idag kommer ett inlägg med  bilder!  

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards