panfukillen!

Alla inlägg under november 2010

Av panfukillen - 30 november 2010 18:56

 

Tja panfuare!

 

En närmare visning hur man skapar en panfu blogg så här gör du...

Öppna internet fönstret..

Så uppe i adress fältet skriv www.bloggplatsen.se   så du kommer hit....

Alltså denna adress...

  

Sen kommer du ju hit...

  

Sen klicka på Skapa en egen blogg...

Då kommer du hit...

  

Fyll i uppgifterna sen jag har läst och accepterar medlemsvillkoren...

Sen skapa blogg så har du en du får ditt lösen till den email du angivit...

Det är gratis att skapa en blogg...

Hejdå hoppas ni lärt er hur man gör//Jonteholgersson

Av panfukillen - 30 november 2010 18:35

Tja panfuare!

 

Många undrar hur gör man en blogg gå in på bloggplatsen.se och välj skapa blogg där står det hur man gör...

 

Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 30 november 2010 17:44

Tja panfuare!!

 

Här kommer en bild på min fru på panfu och en kompis...

  

Bara på min flickvän och jag vi har tre barn skatelukas,yllak och sally-best hon heter också sally-cool och diana...

  

Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 30 november 2010 15:03

Tja panfuare!

 

Har kommit hem nu från skolan idag tog vi stelkrampspruttan det gjorde inte ont...

Men nu är jag i panfu i bollyland i sanfranpu och pratar med andra bloggare och sånt och har skoj...

Kommer inlägg sen...¨

Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 29 november 2010 16:24

Tja panfuare!!

 

Om man inte har en blogg kan  man göra en jätte fin bild men man har störst chans att vinna om man har blogg om man gör bild..

Skicka den till panfukillen@hotmail.se

Bye///Jonteholgersson

Av panfukillen - 29 november 2010 16:03

Tja panfuare!

 

Hej har ni anmält er till tävlingen???

Om inte anmäl er om ni inte har det men bloggen måste handla om panfu annars får den inte va med...

Men titta här...

  

Hejdå//Jonteholgersson 

Av panfukillen - 29 november 2010 14:47

Tja panfuare!

 

Hej det går uppåt med besökare jag får fler och fler massor med nya det är kul fortsätt läsa min blogg...

 

Ibland kommer överaskningar...

 

Vet ni jag tänkte ha en tävling en blogg-staffet så anmäl er i en komentar ni har till på torsdag på er på eftermiddagen på torsdag..

Då kan ni inte anmäla er mer för då ska jag titta allas bloggar och säga vem som vann första staffen...

Men det är ju fyra etapper i en staffet så den som vinner får ha pinnen en vecka sen nästa vecka börjar vi om...

Hejdå//Jonteholgersson

 

Av panfukillen - 29 november 2010 14:17

Tja panfuare!

 

Har fått två nya vänner här kommer bilder på dom..

  

Det var en bild här kommer en tilll.

  

Det var det kommer kanske ett till inlägg sen...

Hejdå//Jonteholgersson

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards