panfukillen!

Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Så lite anorlunda!

Av panfukillen - 19 november 2010 16:19

Hej panfuare!¨

 

Det är jag som skriver om det är röd text om det är grön så är det Ghost blue så ni vet...

Men nu är det fredag och jag ser på tv varje fredag hela kvällen..

 

Min tv lista:

 

Kl:20:00 är det Legend of the sekker det är bra men alla program är på 6an så ni vet........

 

Kl:21:00 är det Stargate universe det är bra tycker jag...

 

Sen kl:22:00 är det Spartacus det rekomenderar jag till ni som gillar späning och fajt och gladiatorer...

 

Men nu sitter jag vid datan och syran vid tven.....

Men jag föredrar attt både sitta vid datan och tven hihiih...

Pappa kommer snart hem från jobbet och han ska laga mat jag är hungrig börjar iallafall..

Efter maten ska jag se på tve hela kvällen kanske lite data får se hur det blir..

Men då bloggar jag förstås så ni vet...

Jag ser på tve i sovrummet och mamma och pappa och syster ser i vardagsrummet.......

Ska logga in i panfu nu men hejdå//Längtar till på söndag hihiih

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av panfukillen - 1 oktober 2011 15:11

Tjo!   Kommer ni ihåg att jag hade en testblogg som man fick blogga i om man inte hade en egen. Den nån raderade:S Jag har gjort en ny på bloggplatsen.se:) Användarnamn:panfustestblogg Lösen:8k6ecz8ks8   Så där kan ni blogga om ni int...

Av panfukillen - 1 oktober 2011 14:27

Här kommer lite bilder som väcker gamal minnen:                                                                                                                                   Börja...

Av panfukillen - 15 augusti 2011 17:42

Tja panfuare!       Idag träffade jag massa vänner som jag inte sett på riktigt länge.   Fgdfgg skulle gå så hon kunde je vara med.   Sen ville jag åka till Norra björkdalen så lyre skjutsade mej:) Ha det bra alla. Eran jOnte ...

Av panfukillen - 26 juni 2011 12:51

Hej!¨   Idag träffade jag lyre.. Bild:   Och för ett tag sen träffade jag Mollymo det var jätte länge sen.   Bye//Jonte ...

Av panfukillen - 31 maj 2011 14:49

Hej!  Senare idag kommer ett inlägg med  bilder!  

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards