panfukillen!

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Första december på Onsdag!

Av panfukillen - 29 november 2010 07:32

 

Tja panfuare!

 

På onsdag är det första december kan knappt vänta´....

Här kommer några choklad kalendrar som finns tror jag tog dom från google...

  

Här kommer en till sen kommer fler juliga bilder är inne på panfu nu och går runt man kan ju inte chatta....

Fler juliga bilder kanske nån bild på en julig panda....

   

Årets julkalender Hotell Gyllene Knorren ihihihi låter roligt....

     

Fina kulor va dom är mycke fina...

  

En bild på mig som en julig panda det är jag nu kommer nog va så ganska länge för det är fint....

Det var alla bilder för nu men kommer kanske mer ikväll jag ska titta på min syrra hon har dans uppvisning..

Jag har det v.50 min dans uppvisning...

Men kl:9:00 börjar skolan så jag har ganska mycke tid måste typ göra mig iordning 8:40 det blir bra....

Men undra vad som finns i strumpan på onsdag i panfu hoppas nåt användbart man kan ha...

Men i överrasknings maskinen den här veckan kommer det här...

  

Som ni ser kommer en liten jultomte till din träkoja titta maskinen varje dag....

Hoppas den blir bra i kojan...

Här kommer en bild på min koja nu jag är ganska nöjd...

  

Jag tycker den är fin men det finns så lite juligt i panfu inte så mycke juliga grejer två par kläder och lite prylar till kojan....

LucasRom1 vet jag inte vem det är han bara va där när jag kom hem till min koja...

Men nu har jag inte så mycke att skriva om men här kommer bilder på dom som vann advents tävlingen på panfubloggen...

  

  

  

  

  

Det var dom som vann advents tävlingen på www.blog.panfu.se alltså panfubloggen...

Och vet ni Lomis2 ska börja blogga med mig lite ganska lite men ändå blogga men vi har en blogg ihop..

Men han ville blogga lite på min också och jag sa ja men jag kommer förstås blogga mest..

På min blogg men vill vinna blogg-staffeten på panfubloggen vill ha den här bloggklubban..

  

Den får man ha en månad sen blir det nästa men det är nu sista etappen och klubban försvinner sen så vill ha den sista etappen..

Men det finns säkert massor av bloggar som är bättre en min men jag gör mitt bästa det är det som räknas.....

Därför hoppas jag att jag vinner men vet nån hur man gör sin panfublogg känd....

Idag har jag haft 3 besökare det är bra tycker jag liksom redan på morgonen kommer säkert fler sen....

Hejdå//Jonteholgersson

 
 
Ingen bild

tilde sidbäck

29 november 2010 08:29

Hej!Jag är också medlem i panfu fast jag är inte inne så ofta.Men det är en jätte fin blogg nu ska jag logga in på min blogg tisaSH.bloggplatsen.se

panfukillen

29 november 2010 14:15

Oki och tack tilde

 
Ingen bild

Juliaplutt

30 november 2010 11:42

Tjenna Jonteholgersson,
jag har den advenskalendern som är längst upp!
Älskar din blogg!!
Byebye.

panfukillen

30 november 2010 15:03

oki och tack att du älskar min blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av panfukillen - 1 oktober 2011 15:11

Tjo!   Kommer ni ihåg att jag hade en testblogg som man fick blogga i om man inte hade en egen. Den nån raderade:S Jag har gjort en ny på bloggplatsen.se:) Användarnamn:panfustestblogg Lösen:8k6ecz8ks8   Så där kan ni blogga om ni int...

Av panfukillen - 1 oktober 2011 14:27

Här kommer lite bilder som väcker gamal minnen:                                                                                                                                   Börja...

Av panfukillen - 15 augusti 2011 17:42

Tja panfuare!       Idag träffade jag massa vänner som jag inte sett på riktigt länge.   Fgdfgg skulle gå så hon kunde je vara med.   Sen ville jag åka till Norra björkdalen så lyre skjutsade mej:) Ha det bra alla. Eran jOnte ...

Av panfukillen - 26 juni 2011 12:51

Hej!¨   Idag träffade jag lyre.. Bild:   Och för ett tag sen träffade jag Mollymo det var jätte länge sen.   Bye//Jonte ...

Av panfukillen - 31 maj 2011 14:49

Hej!  Senare idag kommer ett inlägg med  bilder!  

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards