panfukillen!

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Dröm!

Av panfukillen - 8 mars 2011 15:03

Hej!

 

Inatt när jag drömde så drömmde jag om grejer jag gjort med vänner och allt jag gjort i panfu sen såg jag den här bilden..

Jag försökte härma av den här kommer den..

 

Kommer du ihåg Lomis den bilden i din koja när du va gp första gången vi träffades  jag är glad att jag blev vän med dig..

Så är det jag och Fgdfgg som flyger på ett hjärta..

Sen ee det anzy på hallowen sen lyre jag och sofia99 tor jag det va..

Det va härliga tider vad tycker ni jag kommer visa sånnahär bilder ibland..

Ses!¨

Jonte

 
 
Pandan_01

Pandan_01

8 mars 2011 22:07

Hej jonte!
Hur får man alla länkar i en stor lista som ella och max har?
PS: Använder bloggplatsen men svara i min blogg.se blogg!
MvH Pandan_01

http://pingvinpojken.blogg.se

panfukillen

9 mars 2011 07:25

jag vet inte jag har inte fått sånna att funka sorry

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av panfukillen - 1 oktober 2011 15:11

Tjo!   Kommer ni ihåg att jag hade en testblogg som man fick blogga i om man inte hade en egen. Den nån raderade:S Jag har gjort en ny på bloggplatsen.se:) Användarnamn:panfustestblogg Lösen:8k6ecz8ks8   Så där kan ni blogga om ni int...

Av panfukillen - 1 oktober 2011 14:27

Här kommer lite bilder som väcker gamal minnen:                                                                                                                                   Börja...

Av panfukillen - 15 augusti 2011 17:42

Tja panfuare!       Idag träffade jag massa vänner som jag inte sett på riktigt länge.   Fgdfgg skulle gå så hon kunde je vara med.   Sen ville jag åka till Norra björkdalen så lyre skjutsade mej:) Ha det bra alla. Eran jOnte ...

Av panfukillen - 26 juni 2011 12:51

Hej!¨   Idag träffade jag lyre.. Bild:   Och för ett tag sen träffade jag Mollymo det var jätte länge sen.   Bye//Jonte ...

Av panfukillen - 31 maj 2011 14:49

Hej!  Senare idag kommer ett inlägg med  bilder!  

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards