panfukillen!

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av panfukillen - 14 mars 2011 17:16

Tja!

 

Jag har fått en frga från Katew som ee samma fråga som förut hihi.

Vad är koden till panfu-REKLAMEN.

Här kommer den:

<script type="text/javascript">// <![CDATA[
var uri = 'http://impse.tradedoubler.com/imp?type(iframe)a(1727060)pool(358556)?' + new String (Math.random()).substring(2, 11);document.write('<iframe src="'+uri +'" mce_src="/1264626/entries/article/new/'+uri +'" width="140" height="350" frameborder="0" border="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>');
// ]]></script>

Stopp!

Kopiera koden och sätt in den i menyavdelningar.

Hoppas jag hjälpte!

Jonte

Av panfukillen - 14 mars 2011 08:23

Tja!

 

Såg ni melodifestivalen i LÖrdags?

Eric Saade vann jag tyckte Danny skulle vinna med In the club men men.

Vem hejade ni på?

Jag tänkte ha en träff här kommer tider och sånt.

Dag:Fredag

 Tid:16:00(Fyra)

Plats:Pandaland(Vulkanen)

Hopaps ni kommer tipsa gärna era vänner om attg komma.

Så har jag en fråga till er.

Vad ska jag förbättra på bloggen?(Komentera det ni tycker)

Oj nu kom jag på en grej jag ska tipsa om en blogg här komemr den www.panfu-detektiverna.bloggplatsen.se .

Dom skrev där mycke förut men nu knappt nåt men ibland men jag läser den ändå.

Nu tänket jag visa några bilder från min semester.

           

Det där ee Nelson Mandela det var i det fängelsetr bakom statyn han släpptes.

Det fanns en sak i sydafrika som hette apartheit det menas med att dom färgade inet fick gå på samma resturangen,affärer eller nånting som dom vita.

Men Nelson Mandela va ee mot det så han hammnade i fängelse.

När han släpptes så blev han president.

Han satt i fängelse i 27 år.


     

(Det kommer fler bilder sen)

Hejdå//Jonte

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards