panfukillen!

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av panfukillen - 16 mars 2011 17:37

 

Tja!


Idag var Lyre,Jag,Heda och Kotte ute och red.

Förts red vi till vulkanen jag tog en bild.

Vi såg på Solnedgången.

Dte va vackert.

Sen logagde dom andra ut så det bara var jag och Lyre kVAR.

Vi red runt i panfu.

Sen va vi på vagnen i Stallet.

Vi hade jätte kul.'

hejdå//Jonte  

Av panfukillen - 16 mars 2011 14:45

 

Tja!


Idag ee inet Duck på stranden för han ee hos Kamaria man ska hjälpa Kamaria att gömma Duck.

Nu ska ja berätta vart grejerna finns.

Lili:I skönhetssallongen

Gonzo:I simbasängen

Men man får inte veta vart duck bor bara Kamaria får veta.

Men skriver mer sen.

Sorry för inag bilder Paint funakde ej sorry.

Hejdå//Jonte

Av panfukillen - 16 mars 2011 07:12

Tja!

 

Nu när jag logga in på panfu såg jag att Duck inte va där titta.

  

Ser ni!

Vart tog dom vägen?

Evron kanske tog tilllbaka Duck

Men idag ska det  hända nåt vet jag.För dte ee Onsdag.

Så har jag en fråga jag ee sugen på en tävling men vet inteb vad för tävling så komentera vilken tävling ni tycker.

Hejdå//Jonte

P.s:Godmorgon

Har ni sett den här?

Röka=En timme mindre av sitt liv

Snusa=En minut mindre av sitt liv

Skolan=Åtta timmar mindre av dagen


Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards