panfukillen!

Alla inlägg under januari 2011

Av panfukillen - 7 januari 2011 17:29

Tja!


Har ju sett Narnia i 3D idag den var jätte bra tyckte jag..

Hoppas dom gör fler filmer av Narnia..

Men glöm inte header tävlingen snälla gör en header och skicka den till panfukillen@hotmail.se skicka på..

Men finns i panfu..

Mvph//Jonteholgersson

Av panfukillen - 7 januari 2011 09:33

Tja!


Idag ska jag se Narnia och Skeppet Gryningen på bio så jag kan inte blogga nåt mer idag så ni vet..'

I 3D också det är bra gillar 3D..

Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 6 januari 2011 17:36

Tjo!


Ett svar på en fråga kommer nu..

 

Ja,du får skriva där alla som vill får skriva där..

Men har ni glömt header tävlingen den är slut om fyra dagar och jag har bara två bidrag..

Gör en header så kanske du vinner och skicka den till min blogg-mejl panfukillen@hotmail.se  ..

Men ska snart äta fisk i folije det är jätte gott tycker jag det var så länge sen..

Imorgon fyller mamma år och på Lördag fyller min syrra år då ska vi äta Raklett det är gott..

Men finns i panfu nu Bollyland..

Kanske ska ha en panda träff snart..

Hejdå//Jonte 

Av panfukillen - 6 januari 2011 14:21

Tja panfuare!

 

Det har kommit nya flick kläder..

Här kommer dom.

  

Snygga men till tjejer så inget för mig..

Men ska gå nu..

Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 5 januari 2011 11:58

Tja panfuare!

 

Jag har skapat en test blogg som ni läsare får blogga i om ni vill här kommer lösen och sånt..

Men om man inte får skaffa en egen blogg kan man blogga i min testblogg..

Användarnamn:panfukillenstestblogg

Lösenord:testblogg

Så blogga i den jag kommer blogga ibland i den så om man vill blogga med mig blogga där..

Mvph//Jonte

P.s:Jag fixar design och sånt så man får inte röra nåt sånt..

Av panfukillen - 5 januari 2011 09:09

Tja panfuare!


Ni vet min header tävling jag har bara fått ett bidrag från sanna9..

Så gör en header och skicka in den till panfukillen@hotmail.se så kanske du vinner..

Snälla skicka in en header då kan du vinna..

Om man vill ha en muspekare till ens blogg Klicka här!

Sen klistra i koden i menyavdelningar på bloggplatsen och mallar på blogg.se.

Ska göra lite bilder nu..

Vi ses!

Mvph//Jonte

Av panfukillen - 4 januari 2011 19:35

Tja panfuare!

 

Jag vann header tävlingen på www.lillepomis.blogg.se här kommer headern jag fick...

  

Snygg va jag älskar den..

Och vet ni vad..

Jag har köpt photoshop..

Ja det är sant det ska bli jätte kul att använda sen har inte installerat en..

Måste gå..

Hejdå//Jonteholgersson

P.s Imorgon kommer bilder från photoshop..

Av panfukillen - 3 januari 2011 15:02

Tja panfuare!

 

Idag när jag kom till sanfranpu dansade jätte många jag tog kort här kommer bilder..

  

Här en bild på oss jag är nån av dom små..

  

En bild till..

En bild av hela sanfranpu vi var några stycken som dansade..

Det var kul..

Men finns i bollyland till halv typ sanfranpu för sen ska jag se smallville så himla bra tycker jag...

Men kanske kommer ett inlägg sen kanske inte..

Men kom ihåg två inlägg ner tävlingen gör en header och hoppas att du vinner...

Mvph//Jonteholgersson  

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards