panfukillen!

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av panfukillen - 16 januari 2011 18:50

Tjo!

 

I blogg-staffeten på Milonas blogg www.milona.bloggplatsen.se den..

Rösta på mig i hennes omröstning..

Här kommer en bild från sanfranpu det va så länge sen jag hade bilder..

  

Det var den..

Men min syrra såg en grej på Bolibompa jag spelar inte där men man kunde göra sitt rum så jag gjorde mitt dröm rumm..'

   

Det är mitt dröm rum..

Men nu ska jag snart gå..

Kommer inget mer inlägg idag..

Men klockan åtta är det Solsidan det såg jag förra säsongen men nu kommer nya avsnitt igen..

Solsidan är så roligt..

Måste bara se..

Tipsar verkligen dte programet till er som gillar roliga program..

Men nu måste jag gå..

Hjedå//Jonte 

Av panfukillen - 16 januari 2011 14:35

Nu är jag verkligen arg..

Nån har tagit bort min nya test blogg den också dom som gör dte vad tänker ni med..

Ni får inte ta bort..

Jag är jäte arg nu tänker jag inte göra nån mer test blogg på grund av er jag blir så ledsen  

Ni gör mig jätte ledsen jag försöker vara snäll men dom som tar bort bloggen gör mig bara ledsen..

Jag har ingen lust att blogga om ni fortsätter jag kanske slutar..

Heelt..

 

Det är erat fel..

Och jag vill tipsa om en blogg www.panfulyre.blogg.se alla läs den iallafall en gång men läs den helst ofta..

Men om jag slutar är det ert fel..

Så skärp er..

Ni som tog bort den ni har sårat mitt hjärta

Hejdå//En ledsen jonte

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards