panfukillen!

Alla inlägg under januari 2011

Av panfukillen - 22 januari 2011 19:03

Hejsan!

 

Som ni ser har jag ny design..

Headern är gjord av Newkidzh titta hans blogg www.wfxnewgames.blogg.se titta den..

Jag älskar den nya designen den är så snygg jag svimmar tror jag..'

Den är bäst..

Tack Newkidzh du är så snäll..

Du är bäst..

Vda tycker ni om den nya designen??

Komentera nu..

Hjedå//Jonte

 

Av panfukillen - 22 januari 2011 17:02

Heej!

 

Idag har jag träffat några här kommer bilder fårn det!

  

Det var dne första bilden..

Det var Fgdfgg,Hirry,Juliaplutt och Jag!

Här kommer andra bilden..

  

Det var dne andra bilden..

Men snart ska jag göra nåt vet inet??

Titta den här bilden!

  

Gulig vaa det tycker jag den är så söt..

Och den här är från Panfus youtube kanal!

  

Snygg!

Hejdå//Jonte

Komentera gärna

Av panfukillen - 22 januari 2011 15:50

Tja!

 

Hra ni mattat Paul idag han är magisk och han älskar pannkakor glömde bilder tyvär..

Men igår skaffade jag photoshop cs5 också så nu har jag två..

Här kommer en bild jag gjorde..

 

Den blev sådär faktiskt!

 

Hejdå//Jonte 

Av panfukillen - 20 januari 2011 14:20

Heej!

 

Nu har panfu fått nya framsida den blev jättte snygg..

Titta den www.panfu.se och så har Guliver kommit till panfu en jätte panda titta i djungeln orkar inte skriva mer..

Hejdå//Jonte

Glöm ej min andra blogg www.jonteholgersson.blogg.se

Av panfukillen - 19 januari 2011 21:47

Heey!

 

Ni kanske inte visste men jag har en blogg på blogg.se också och jag börjar lära mig ladda upp header och sånt..

Så nu kan ni fråga mig om blogg.se också jag har laddat upp headern jag har och bytt bakrunds färg själv..

Bloggen heter www.jonteholgersson.blogg.se titta in och komentera vad ni tycker om den och vad jag kan ändra..

Nu till ett tips..

Ni som har blogg.se och vill ha snö i bloggen gör så här..

Det funkar bara på blogg.se.

Kopiera den koden som kommer nu..

Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in

Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in

Count =200; // antal snöflingor

MaxStep=3; // max steg i rörelsen

MinStep=1; // min steg i rörelsen

MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga

MinFlake=4; // min storlek på snöflinga

PosX = new Array();

PosY = new Array();

StepX = new Array();

StepY = new Array();

StarSize=new Array();

for (i = 0; i < Count; i++) {

PosX = Math.random()*Width;

PosY = Math.random()*Height;

StepX =MinStep+Math.random()* -MaxStep;

StepY =MinStep+Math.random()* MaxStep;

StarSize=MinFlake+Math.random() * MaxFlake;

document.write("<div id='Obj" + i + "' style='position:absolute; left:0px; top:-20px; z-index:10000; visibility:hidden; color:#f0feff; font-weight:normal; font-family:Verdana; font-size:"+StarSize+"pt'>•</div>");

}

function animate() {

for (i = 0; i < Count; i++) {

PosY += StepY;

PosX += StepX;

document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible";

if (PosY > Width || PosX > Height || PosX<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås

PosX = Math.random()*Width; ///2

PosY = -20;

StepX = MinStep+Math.random()* -MaxStep;

StepY = MinStep+Math.random()* MaxStep;

}

document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY + "px";

document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX + "px";

}

setTimeout("animate()", 50);// hastighet

}

setTimeout("animate()", 1000);

</script>


Stopp!

Sen klistra in den under head i kodmallarna head är ganska högt upp sen spara inställningar..

Sen har ni snö..

Jippi dte snöar..

Hejdå//Jonte

Av panfukillen - 19 januari 2011 18:19

Heey!

 

Jag kom precis fårn pannkaks kriget jag och Sanna9 var där i Bollyland vi hade jätte roligt  

Här kommer bilder:

  

  

  

  

Det fanns en till men den ville jag inte ha..

Men men vi hade iallafall jätte kul..

Newkidzh håller på med en ny header till mig titta hans blogg www.wfxnewgames.blogg.se han är världens bästa på design..

Hejdå//Jonte 

Av panfukillen - 19 januari 2011 16:27

Heej!

 

Titta vad kottelainen har varit elak mot mig..

  

Ser ni..

  

Den här da..

   

Titta morys!

Det är alvarligt..

Hejdå//Jonte 

Av panfukillen - 19 januari 2011 15:34

Hejsan!

 

Vet ni jag har sett nån i Teleskåpet och Ella och Max har ockås set det..

Titta va konstigt.

  

Det vita är ett moln men nån stans där ute är nån med ett rymdskepp sa dom i bloggen..

Hmm vem kan de vara som kommer på besök..

Kankse dom här som va i panfu för ett tag sen kommer inte ihåg vad dom hette..

Men vi får hålla utskik..

Men vet ni vad som skulle vara coolt att panfu centralen bygger ett ställe här..

  

Ovanför simbasängen..

En rymdcentral så man kan flyga till rymden..

Det skulle vara häftigt..

Där om dte kommer utomjordingar på besök kan dom landa där..

Vad tycker ni?

Hejdå//Jonte 

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards