panfukillen!

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av panfukillen - 13 januari 2011 17:06

Tjaba!'

 

Ni jag har kommit med i en till blogg-staffet på milonas blogg..

Om ni skulle vilja rösta på mig igen http://milona.bloggplatsen.se/ klicka där och rösta i sidomenyn där det är en omröstning rösta på mig..

Men det var dte ända jag skulle säga..

Hejdå//Jonte

 

 

Av panfukillen - 13 januari 2011 16:54

 

Tja!

 

Vet ni  

Mollymo har slutat med panfu neeej jag är så ledsen..

¨Hon kände sig mobbad..

Nu till den positiva nyheten Jag vann Kaninpanfulolas blogg-staffet tack alla som röstade på mig..

Tack så himla mycke..

Nu kommer jag bli länkad med en bild och sånt..

Hejdå//Jonteholgersson

 

Av panfukillen - 13 januari 2011 15:15

Tja panfuare!

 

Jaa,den som har fått flest röster är...

Ärrr..

Ärrr Ärrr

Berätta nu sluta säga Ärr..

OKi

Den som fick flest röster är Sanna9 Grattis Sanna9..

Du kommer i min sidomeny om ett tag måste först ha en bild..

Henns blogg är www.sanna9.bloggplatsen.se titta den..

Tvåa kom Morys..

Och trea kom Amanda grattis alla..

HEJDÅ//jONTE

P.s:Ingen komenterar längre komentera please jag blir så orolig att ni lämmnat min blogg

 

Av panfukillen - 13 januari 2011 07:22

 Tjo!


Jaa,som det står godmorgon alla pandor vaknade för några minuter sen..

Jag börjar åtta idag...

Men jag gör mig iordning tjugo i jag bor så nära typ två minuter till skolan...

Så det är bra...

Idag slutar jag runt två så kanske kommer nåt inlägg då...

Tita dom nya kläderna..

 

Dom var rätt coola!´

Och på min panda-träff igår alla kom utan Fgdfgg vi körde följa john och annat!

Men sen gick vi till bollyland..

Här kommer bilder...

  

En sne bild oj men hahhahahhahahahbha..

  

Två bilder tog vi...

Och vet ni Mollymos Guldpaket har tagit slut stackars henne men hon ska köpa ett nytt snabbt..

Så vill jag tacka alla som röstat på mig i Kaninpanfulolas blogg jag leder..

Men fortsätt rösta den är inte slut än..

http://kaninpanfulola.blogg.se/2011/january/vem-ska-vinna-min-bloggstaffet.html alla som inte har röstat rösta nu på mig panfukillen..

Då är det den första blogg-staffen jag vinner skulle vara kul...

Tipsa gärna om min blogg till dina panfu-vänner och sånt skulle vaa så kul att få jätte många läsare nån dag..

Meen meen ni gör som ni vill..

Meen nu ska jag snart göra mig iordning...

Ett sådär långt inlägg blev det här hahahhah..

Jag har skrivit så korta sista tiden men då hade jag inte så mycke tid men nu har jag det ibland  

Har ni märkt en sak jag använder nästan aldrig smajlisar hahhahahha..

Idag har jag fyrans tabell..

Ganska enkelt 4,8 12 16 20 24 28 32 36 40...

Heej!

 

Jag är pokopeten spring jontes pokopet jag kommer skriva här ibland för Sötis hans wooby dog han bara försvann...'

Nu ska jag göra mig iordning jag måste stänga av datan..

Jag kan stänga av den när jag är klar..

OKi lova Mvph Jonte

Jag spring är jätte snabb försök springa om mig...

Men tänk när jonte åker bort för om en månad är han i Sydafrika..

Och ingen sköter bloggen tänk om alla bara lämmnar bloggen och han kommer hem och det står noll tittare..

Jag hoppas inte ni lämmnar bloggen..'

Hejdå//Spring

 



Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards