panfukillen!

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Godmorgon!

Av panfukillen - 17 januari 2011 08:17

Heej!

 

Solsidan igår va jätte kul jag skrattade nästan hela tiden..

Den där Ove verkar vara jobbig att ha som vän..

Det var bra program sen såg jag på Time Out sen såg jag på Rush Hour 3 det var också bra tyckte jag..

Men jag kommer hem runt två idag..'

Igår mållade jag en egen mugg men den är inte klar ska fortsätta sen kanske kommer en bild på den..

Men jag tänker inte sluta men då får dom som tar bort skärpa sig..

Men nu byter vi samtalsämne..

Oki.

Jag fick en jätte söt komentar av Iosefine..

Såhär va den..

Din blogg är jätte fin önskar att jag skulle ha en lika snygg..

Tack,Iosefine det värmer i mitt hjärta..

Jag tänkte göra en film snart..

Säger till när i ett inlägg..

Men igår åkte jag och Marietta..

Skridskor i panfu..

Men jag åkte men Marietta hon flög ovanför..

Typsikt henne men jag ramlade ganksa mycke..

Men men,.

Kan nån lära mig skridskor jag åker inte bra..

Komentera då..

Vi åkte ungefär en timme sen blev vi trötta och hunriga..

Så vi gick till Resturangen..

  

Jag tog Hamburgare och Marietta tog sallad det var jätte gott tyckte vi nam nam..'

Sen bestämde vi oss för att ta en drink i piratbaren innan vi gick hem..

  

Jag tog en coola Marietta tog Panfu-drinken det är en blandning..

Den var god jaa,den var den godaste drinken jag smakat på länge..

Jaa,som ni ser är jag Marietta och bloggar här ibland...

Så,ni lär känna mig..

Marietta kan inte sitta still hon behöver säkert ett spring lopp..

Jag får ta henne dit sen..

Men Marietta kommer göra inlägg ibland själv ibland med mig..

Efter att vi hade drikit upp så gick vi sakta hemåt..

Men när vi kom hem så var dörren låst vi kom inte inn..

Vi var tvunga att ringa polisen så dom kunde öppna dörren..

Den hade gått i bak-lås..

Men sen när vi kom in va vi genom frysta..

Så vi satt oss framför brasan..

  

Mmm vad skönt..

Sen somna vi gott framför brasan..

  

Vi har precis vaknat och sitter med datan vid bordet medans vi äter frukost..

Men nu ska du snart gå..

Ja,ja det tar bara två minuter till skolan och jag är klar så det är bara att klä på sig ytter kläder och gå..

Okej da..

Jopp..

Vad ska jag skriva nu..

Den här veckan i pryl-makinen kommer en Bebis säng för små bäbisar..

Jaa,,undra hur dne ser ut?

Om ni har en blogg och kan inte lägga in header och sånt komentera då..

Lovar att svara på er fråga om jag inte kan skickar jag en länk..

Till en som kan..

Men nu måste jag gå..

Kommer ett inlägg sen när jag kommer hem...

Hejdå//Jonte och Marietta

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av panfukillen - 1 oktober 2011 15:11

Tjo!   Kommer ni ihåg att jag hade en testblogg som man fick blogga i om man inte hade en egen. Den nån raderade:S Jag har gjort en ny på bloggplatsen.se:) Användarnamn:panfustestblogg Lösen:8k6ecz8ks8   Så där kan ni blogga om ni int...

Av panfukillen - 1 oktober 2011 14:27

Här kommer lite bilder som väcker gamal minnen:                                                                                                                                   Börja...

Av panfukillen - 15 augusti 2011 17:42

Tja panfuare!       Idag träffade jag massa vänner som jag inte sett på riktigt länge.   Fgdfgg skulle gå så hon kunde je vara med.   Sen ville jag åka till Norra björkdalen så lyre skjutsade mej:) Ha det bra alla. Eran jOnte ...

Av panfukillen - 26 juni 2011 12:51

Hej!¨   Idag träffade jag lyre.. Bild:   Och för ett tag sen träffade jag Mollymo det var jätte länge sen.   Bye//Jonte ...

Av panfukillen - 31 maj 2011 14:49

Hej!  Senare idag kommer ett inlägg med  bilder!  

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards