panfukillen!

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Jätte ledsen!

Av panfukillen - 8 januari 2011 12:44

Hej  

 

Vet ni har inte berättat det..

Igår dog vår hamster  

Jag är jätte ledsen vi hade haft den i två år och tre månader  

Men den har haft ett bra liv den har vart i Norrland bot på hotell vart i skåne och massor med mer..

Men jag är jätte ledsen..

Vår hamster var en guld-hamster den hette Elsa det var orange och vit och jätte snäll.

Men den dog  

Hejdå//En jätte ledsen jooooooooonnnnnnnnnntte  

 
 
Ingen bild

blixtenpanda

8 januari 2011 13:19

Hej!
Min hamster dog typ för två månader sen
den vart också två år och några månader (vet inte hur många månader)

Hejdå//blixten

panfukillen

9 januari 2011 12:09

Oki blixten synd

 
Davi22

Davi22

8 januari 2011 14:25

Tråkigt!
Jag har också en hamster.
Den heter Blinka!
Hon är svart o lite vit!
Längtar INTE tills hon dör!
Absulut INTE!!
/Davi22

http://panfukillenstestblogg.bloggplatsen.se

panfukillen

9 januari 2011 12:08

Oki davi ´meen alla dör nån gång

 
Ingen bild

lomis somär hos farmor

8 januari 2011 16:49

men oj då stackars liten hälsa honom farväl från mig jag blev också ledsen när min dvärg hamster dog för vi fick inte ha guld hamster så vi skaffa oss en dvärg istället två faktiskt fast båda är döda sorgligt nog :( :( :( :(

panfukillen

9 januari 2011 12:08

Stackars dig

 
morys

morys

8 januari 2011 17:57

Oj så synd xC
min hamster dog också förutt den hete Lilly och var en dvärghamster jag är ledsen att din hamster dog med alla dör någon gång ibland
snyft.....

http://www.morys.bloggplatsen.se

panfukillen

9 januari 2011 12:07

Oki tack alla

 
Emilio10:)

Emilio10:)

8 januari 2011 18:55

Snygg blogg!
Har läst den förut.
Stakarn:(
Hoppas du mår bättre snart:)
Heejåå!

http://emilio10.bloggplatsen.se

panfukillen

9 januari 2011 12:07

Oki det hopppas jag med

 
sanna9

sanna9

9 januari 2011 00:32

Starkars dig Jonte :`(
Nu börjar också att gråta :`(
En gång dog min katt tussas mamma och jag skände den katten.
Den var så snäll och rar.
Och e gång blev tussas brhosha på körd :`(
Men han övde levde O.o
Men jag tror att du får en ny liten ny vän snart jonte :)
Det tror jag.
//sanna9

http://sanna9.bloggplatsen.se

panfukillen

9 januari 2011 12:06

Oki tack sanna

 
Anzy ♥

Anzy ♥

9 januari 2011 11:59

Neeej Stackars dej!!! Jag vet hur det känns... Jag har haft två hamstrar. Deras normal ålder är 1 - 3 år gamla. Min första hamster dog ut a ålder. Min andra ut av en massa sjukdomar! Atros (Led sjukdom så lederna blir svaga och han fick vagga fram.) Hudflagor (Hans päls ramla av tillsammans med flagorna från huden) Canserbölder (Två stora svarta bölder som gjorde det svårt att gå) Och så hade han dålig syn. Han blev så svag sen så han inte orkade äta och dricka! Och om han skulle bajsa.. så orkade han inte ta i så det fastnade där så det blev förstoppning (inge vidare trevligt!) men jag vet hur det känns och man får vara ledsen jag förstår dig :)
//Anzy ♥♥♥

http://anzylanzy.bloggplatsen.se

panfukillen

9 januari 2011 12:06

Tack anzy det betydde mycke

 
Ingen bild

Isabelle

4 maj 2011 20:32

Jag har precis fått en guldhamster som heter Molly två veckor idag :D, men tråkigt för dig

 
Ingen bild

Belmic

4 juni 2011 13:04

Hej
Min guldhamster dog förreigår, vi hade honom 9 månader men säkert att han var gammal när vi köpte honom, min dotter gav till honom mat som vanligt men efter några timmar, jag ville ge till honom liten bit äpple han rörde sig inte, jag är mycket ledsen nu också =(

panfukillen

26 juni 2011 12:49

ok:(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av panfukillen - 1 oktober 2011 15:11

Tjo!   Kommer ni ihåg att jag hade en testblogg som man fick blogga i om man inte hade en egen. Den nån raderade:S Jag har gjort en ny på bloggplatsen.se:) Användarnamn:panfustestblogg Lösen:8k6ecz8ks8   Så där kan ni blogga om ni int...

Av panfukillen - 1 oktober 2011 14:27

Här kommer lite bilder som väcker gamal minnen:                                                                                                                                   Börja...

Av panfukillen - 15 augusti 2011 17:42

Tja panfuare!       Idag träffade jag massa vänner som jag inte sett på riktigt länge.   Fgdfgg skulle gå så hon kunde je vara med.   Sen ville jag åka till Norra björkdalen så lyre skjutsade mej:) Ha det bra alla. Eran jOnte ...

Av panfukillen - 26 juni 2011 12:51

Hej!¨   Idag träffade jag lyre.. Bild:   Och för ett tag sen träffade jag Mollymo det var jätte länge sen.   Bye//Jonte ...

Av panfukillen - 31 maj 2011 14:49

Hej!  Senare idag kommer ett inlägg med  bilder!  

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards