panfukillen!

Alla inlägg under december 2010

Av panfukillen - 14 december 2010 17:32

Tja panfuare!

 

 

Klicka här för att få veta hur man tar kort.

Här under!

http://anzylanzy.bloggplatsen.se/2010/10/19/3781310-hur-man-tar-kort-pa-sin-skarmm-via-paint/#kommentarer

Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 14 december 2010 15:04

Det är snö i panfu jippi!'

Här kommer bilder!

Det är sanfranpu!

Simbasängen!

Staden!

Titta det är nån på stranden!

   

Titta konstigt va säkert ett nytt uppdrag hoppas det!

Vid ladan ser det ut så här!

Idrottsplatsen ser ut så här!

Så ser racing banan ut..

Orkar inte visa mer!

Hejdå//Jonteholgersson                 

Av panfukillen - 14 december 2010 07:39

  

Hans den är jätte fin!

  

Min som han har gjort den är jätte fin tack wfxnnewgames tack!

Hejdå//Jonteholgersson

Av panfukillen - 13 december 2010 15:48

Tja panfuare!

 

Här är Morys header hoppas han gillar den!

Här kommer den:

Så ser den ut spara den Morys sen visade jag hur du gjorde..

1:Gå in på bloggen!

2:Klicka på inställningar!

3:Sen utseende och typ färger!

4:Sen toppbild klicka på bläddra!

5:Välj bild sen spara inställningar!

Hejdå//Jonteholgersson  

Av panfukillen - 13 december 2010 15:31

Tja panfuare!

 

Här kommer några header som ni får använda och kopiera hur mycke ni vill..

Men ni får inte ta bort designed by jonteholgersson då blir jag arg..

Nu kommer dom!

Den första ser ut så här men om ni vill skriva ert bloggnamn så varsegod men ta inte bort mitt namn!

Den andra kommer nu:

     

Det va den andra..

Nu kommer den tredje:

 

   

Den tredje och sista men en till kommer till morys sen så den kommer sen...

Hejdå//Jonteholgersson 

Av panfukillen - 13 december 2010 14:25

Tja panfuare!

 

Hello jag har precis träffat Max här kommer bilder  

  

Det var Max vi var i gymgeln!

  

Maxs profil så här ser den ut  

  

Jag och några till vill önska er en God jul!

Måste kila..

Hejdå//  

Av panfukillen - 13 december 2010 07:28

  Tja panfuare!

 

Hej ja jag har ju sovmorgon på måndagar yeah  

Men nu ändrade jag bakrunden så att den är min panda jag blev ganska nöjd  

Jag tror det kommer ett inlägg när jag kommit hem från skolan sen tror det säger jag för jag kanske ska göra nåt med en kompis...

Men idag ska vi se på lucia tåg..

Och idag i strumpan i panfu får man en snögubbe och ett paket till granen...

Men ska jag göra en panfu header till nån av er vinter header menar jag så skriv i en komentar och hur den lite ska se ut...

Så gör jag den så fort jag kan och jag kan nästan när som helst...

Hejdå//  

 

 

 

 

Av panfukillen - 12 december 2010 20:37

Hallå eller rättare sagt som jag säger Tja panfuare!

 

I helgen har jag vart i Norge på 30 års fest det var kul...

Men jag bloggar ibland nu lite mer för nu har jag iallafall lite lust  

Men jag gör som jag vill..

Ska fixa en bakrund nu..

Så fick jag en komentar från mollymo blogga stog det..

Hon vill att jag ska blogga så jag gör det för hon är min kusin...

Men ska fixa nu finns här till kl:22:00..

Hejdå//Jonteholgersson

 

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards