panfukillen!

Alla inlägg den 1 december 2010

Av panfukillen - 1 december 2010 15:22

Tja panfuare!!

 

Har ni hört skoen får inte blogga med anzy..

För att skoen aldrig bloggar jag skulle vilja blogga med anzy för då skulle jag sluta blogga på denna blogg och blogga varje dag på anzys blogg...

 

För jag bloggar ju varje dag på den här..

Så anzy om du läser så säg bara till...

 

Så hjälper jag dig med allt att få din blogg att gå vidare i århundraden som anzylanzy den blogg som har varit kvar i tretusen år...

 

Så säg bara till...

 


MySpace Christmas Comments
Christmas Santa Hat Comment

Av panfukillen - 1 december 2010 14:49

Tja panfuare!

 

Idag är det första december yeah man får grejer i sockan i iglonn yeah så stog det en julgran i min koja??

 

Så har jag träffat anzy nyss i panfu här kommer bilder...

Anzys julkoja!!

   

Jag och Anzy!!!

¨

Min julkoja idag kommer fler grejer imorgon!!!!

 

     


MySpace Christmas Comments
Christmas Santa Hat Comment

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards