panfukillen!

Alla inlägg den 16 december 2010

Av panfukillen - 16 december 2010 16:35

Tja!

Lomise är i panfu pandalima iglonn gå dit hejdå

Av panfukillen - 16 december 2010 07:18

Tja panfuare!

 

 

Hej var nyss inne i panfu man fick en grön julkula till granen och en rund grej som man har på dörren...

Men jag har dans ikväll kl:18:05 så då kan jag inte blogga..

Men jag bloggar när jag kommmer hem lovar jag om inte en kompis kommer med..

För då gör vi nåt annat..

Men jag gillar inte profilerna dom nya ja ser hemsk ut...

Jag vill inte se ut så....

Men jag har sagt till panfu-centralen..

Sötis här det va länge sen jag skrev men jag har varit sjuk jätte länge...

Men nu skriver jag ibland hoppas jag inte blir sjuk igen host,host oj...

Behöver du papper eller?

Ja,tack!

Oki här!

Tack snyt,snyt sitter här i vårann koja framför vårann brasa kanske går ut snart..

På julen vill nån fira jul med mig och sötis så komentera om ni vill...

Så skriver vi en tid i ett inlägg det kanske är dagen innan jul eller efter och kanske julafton..

För jag vet inte har tid på julafton..

Hejdå//Jonte och Sötis

 

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards