panfukillen!

Alla inlägg under oktober 2010

Av panfukillen - 21 oktober 2010 13:45

Hej panfuare!

Nu kommer några bilder från idag!

Vi fick sluta 1 timme tidigare idag det var skönt idag är det panda träff i pandalima vid kiosken. Det kommer många pandor dit det ska bli kul ha humöret med er så ni kan göra det vi säger för vi kommer villa ta kort på er. Och så kommer ni komma med i våra bloggar.

     


Hejdå/Panfukillen/Jonteholgersson heter jag på panfu

Av panfukillen - 20 oktober 2010 16:50

 Hej panfu älskare!

Nu kommer några bilder från panfus undervattenskola och mig och några pandor i min träkoja det var verkligen roligt. Nu kommer bilderna!


  

Här är jag och några panfu vänner i min träkoja och tar kort!

  

Här är vi igen jag och min vän x51 behandla han och fay1 och pinnu som kändisar om ni ser dom!

  

Här dansar nästan alla i undervatten skolan vissa ville inte!

  

Här är i undervatten skolan igen här har de kommit fler som inte dansar!

  

Fay1 är min fru vi älskar varandra jonteholgersson  fay1!

  

Här är jag och tre bakrunds dansare!

Här är undervattens skolan igen!

   

Här är Pandi Mc!

Här är hela undervattens skolan igen!

   

Och här är Pandi Mc igen och två andra! 



Det var bilderna för den här gången det kanske kommer fler sen hejdå/Panfukillen  

Av panfukillen - 18 oktober 2010 08:14

   Tja panfuare!

Nu tänkte jag lägga upp  några bilder från panfu.



Det var bilderna hejdå/Panfukillen        

Av panfukillen - 16 oktober 2010 13:59

Tja panfu älskare!

Välkommna till min blogg!  

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards