panfukillen!

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av panfukillen - 21 oktober 2010 16:25

Tja panfuare!

Tja nu sitter jag här hemma och ser på Simpsons jag ser det varje dag. Nu har jag haft bloggen i några dagar och jag kommer nog fortsätta ett bra tag till. Tycker ni att jag ska byta header ja eller nej skriv i en komentar då ja eller nej. Kl:17:00 ska jag gå på en panda träff i panfu i pandalima vid kiosken ska bli kul tycker jag att träffa många pandor hoppas många kommer. Om en kvart är träffen då kommer många bloggpandor anzy kommer. Jag kommer ta många bilder så ni kommer vara med om ni går dit.

Synns sen/Jonteholgersson


Av panfukillen - 21 oktober 2010 13:45

Hej panfuare!

Nu kommer några bilder från idag!

Vi fick sluta 1 timme tidigare idag det var skönt idag är det panda träff i pandalima vid kiosken. Det kommer många pandor dit det ska bli kul ha humöret med er så ni kan göra det vi säger för vi kommer villa ta kort på er. Och så kommer ni komma med i våra bloggar.

     


Hejdå/Panfukillen/Jonteholgersson heter jag på panfu

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards