panfukillen!

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av panfukillen - 1 februari 2011 17:06

Tjaba!

 

Som ni ser har jag skaffat facebook jag heter panfukillen lägg gärna till mig som vän..

Hejdå//Jonte'

Av panfukillen - 1 februari 2011 07:18

Hej!

 

Idag har det kommit nya möbler i panfu här kommer dom:

  

De ee skol-möbler ifall man vill ha skola i sin koja nångång..

En fråga hoppas ni svarar?

Vad ska jag förbättra på bloggen??

Snälla skriv i en komentar så jag vet vad jag ska ha mer om ellr mindre om design och sånt allting..

Så komentera vad just då tycker  

Så har det kommit nytt på bloggplatsen att man har fått en ny grej man kan följa bloggen på..

Så kan man gilla bloggen på facebook...

Så kan man få en grej i menyavdelningar en bild...

Men glöm ej skriva vad ni tycker ska förbättras..

Goodbye!

Mvph Jonte 

Presentation


Tja!
Nu kommer jag blogga igen nu är min glöd tillbaka;)

Panfu reklam!

Fråga mig

74 besvarade frågor

Omröstning

Är ni guldpanda på panfu?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Chattbox inte nåt taskigt bara!

RSS

Besöksstatistik

Gästbokinlägg

Min mix-pod!

Min blogg klocka

Pekare!

Cute Panda

Ovido - Quiz & Flashcards